Document oplossingen

Binnen organisaties zijn tal van processen en procedures, waarbinnen medewerkers hun werk uitvoeren. Zowel intern als extern vinden binnen deze processen en procedures een enorme hoeveelheid documentenstromen plaats, die kostbaar en tijdrovend kunnen zijn.

Voor onze document oplossingen worden processen en procedures van een opdrachtgever in kaart gebracht en geanalyseerd om deze documentstromen zo efficiënt mogelijk te optimaliseren. Denk hierbij aan klachtenprocedures, verkooporder processen, inkoop- en facturatieprocessen, correspondentie met relaties etc.

Met onze document oplossingen houdt u volledige controle over de geproduceerde, verzonden en ontvangen documenten. Ook is informatie gestructureerd en direct beschikbaar voor iedereen binnen de organisatie die in het proces betrokken is. Pink Elephant levert slimme documentoplossingen, die ervoor zorgen dat opdrachtgevers hun processen en procedures stroomlijnen en de documentstromen die hierbinnen plaatsvinden efficiënter maken en beter kunnen beheren.

Dit leidt tot aanzienlijke kostenreducties als het gaat om inzet en tijdsbesteding met betrekking tot documentverwerking.

drenthe-college2
“We werken nu veel efficiënter. Daarnaast stemt deze digitaliseringslag ook onze vaste leveranciers tevreden, waardoor we gunstiger prijsafspraken kunnen maken.”

Jacco Heikoop
Manager ICT
Bekijk onze referenties
alle referenties
  • Digitale order-, factuur- en postverwerking levert Drenthe College forse besparingen op. Het Drenthe College, waar 10.000 studenten en 1.000 medewerkers op 18 verschillende locaties studeren en werken, is één van de grootste organisaties in de gelijknamige provincie.
    lees meer
Laad meer
Wie kan mij helpen?
meer medewerkers
  • Reinier Naafs
    Solution Sales
    +31 (0)6 416 59 828
  • Hanny van Vugt
    Manager Sales
    +31(0)6 456 72 393
Laad meer
  • 23
    Mar

    Service Manager Dag 2017

    IT afdelingen krijgen steeds meer te maken met diensten die sneller en vluchtiger geleverd moeten worden en onderhevig zijn aan constante veranderingen. Hoe ga je hier mee om? Moet je nou wel documenteren of juist niet? Ga je voor snelheid of kwaliteit? Hoe zorg je er nou voor dat de steeds sneller veranderende business ondersteund kan worden terwijl continuïteit wel gewaarborgd ...
Scroll