Service management professional

Service management professional

Deze trainingen ga ik doen:

checkmark Lean IT® Foundation:

U wilt uw IT-beheer of -ontwikkelorganisatie effectiever, efficiënter en sneller laten functioneren? Dan is Lean IT® geschikt voor u. Lean IT® richt zich specifiek op de toepassing van Lean binnen IT-processen. Na succesvolle toepassing in productie (Lean manufacturing) en dienstverlening (Lean services), maakt de toepassing van Lean in IT de laatste jaren een sterke ontwikkeling door. Hoe zorgt u ervoor dat er een efficiënt change management beleid wordt gevoerd? Op welke manier zorgt u er voor dat doorlooptijden bij het verhelpen van incidenten teruggedrongen worden? Organisaties zien steeds meer in dat zij voordeel kunnen behalen door Lean IT® toe te passen binnen de IT leverende afdelingen.

Deze opleiding met een doorlopende praktijkgerichte IT-casus biedt u basiskennis en -inzicht over Lean en de toepassing van Lean in een IT-omgeving. De opleiding bereidt u tevens voor op het APMG examen Lean IT® Foundation en de daarbij behorende certificering.

checkmark ITIL® Foundation:
ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management. ITIL® biedt IT-professionals inzichten en handvatten om een stap voorwaarts te maken bij de levering of ondersteuning van IT-diensten

Ondertussen is in 2011 ITIL® versie 2011 gelanceerd; deze versie bevat alle elementen van versie 3, maar legt meer nadruk op de waarde van IT voor de business. Grotere aandacht gaat uit naar praktijkvoorbeelden en case studies, zodat niet alleen de theorie maar vooral de toepassing in het middelpunt van deze training staan. Tijdens deze training krijgt u les van een van onze gecertificeerde Service Management experts met meer dan 20 jaar ervaring in dit vakgebied.

Duur
5 dagen. De trainingsdagen duren van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Op welke kosten bespaar ik?
inschrijfgeld a 20,-
trainingskosten a 2000,-
studiemateriaal a 150,-
…en examenkosten a 280…
Met een totaal van 2.450,-Nu dit alles samen voor maar 1.950,-
En je bespaart natuurlijk een hoop tijd…

Certificering
ITIL Foundation
Lean IT® Foundationwanneer3, 4, 5, 6 en 7 augustus

Meer weten? Neem contact op met

Richard de Boer

Trainer +31882356655
Neem contact op

Gerelateerde trainingen

  • Lean IT Leadership

    LeanIT Leadership Lean IT® richt zich specifiek op de toepassing van Lean binnen IT-processen. Na succesvolle toepassing in productie (Lean…

    Lees meer
  • ITIL Intermediate SOA

    ITIL Service Offerings and Agreements training De training ITIL Service Offerings and Agreements is een module voor professionals die te…

    Lees meer
  • ITIL Service Transition

    ITIL Service Transition training De training ITIL® Service Transition geeft u praktische richtlijnen hoe u nieuw (of bestaande) service kunt…

    Lees meer
  • ITIL Intermediate PPO

    ITIL Planning, Protection and Optimization training Continuïteit van services is essentieel voor iedere organisatie. Planning, Protection en Optimization van services…

    Lees meer

Gerelateerde artikelen

  • bisl

    Wijzigingenbeheer

    BISL®IT Service Management

    Het proces Wijzigingenbeheer maakt onderdeel uit van het operationele procescluster Verbindende processen – uitvoerend niveau. Wijzigingenbeheer is een van de…

    Lees meer
  • White paper ITIL®

    White paper ITIL®

    IT Service ManagementITIL®

    ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse…

    Lees meer
  • bisl

    Vormgeven NGIV

    BISL®IT Service Management

    Het proces Vormgeven niet-geautomatiseerde informatievoorziening maakt onderdeel uit van het operationele procescluster Functionaliteitenbeheer. De naam van dit proces geeft goed…

    Lees meer
  • bisl

    Voorbereiden Transitie

    BISL®IT Service Management

    Het proces Voorbereiden Transitie maakt onderdeel uit van het operationele procescluster Functionaliteitenbeheer. Transitie is de term die binnen BISL® wordt…

    Lees meer
  • bisl

    Verbindende processen uitvoerend

    BISL®IT Service Management

    Door de processen binnen de procescluster Gebruiksbeheer wordt de dagelijkse ondersteuning van de informatievoorziening verzorgd. De processen van de procescluster…

    Lees meer
  • bisl

    Verbindende processen richtinggevend

    BISL®IT Service Management

    Binnen de verschillende niveaus van functioneel beheer worden diverse soorten plannen en beleid ontwikkeld. Daarnaast worden vanuit het bedrijf ook…

    Lees meer
  • bisl

    Toetsen en Testen

    BISL®IT Service Management

    Het proces Toetsen en Testen maakt onderdeel uit van het operationele procescluster Functionaliteitenbeheer. De naam van dit proces geeft goed…

    Lees meer
  • bisl

    Sturende processen

    BISL®IT Service Management

    Bij de sturing op de informatievoorziening binnen een organisatie gaat het om een aantal praktische zaken. Het BISL® model heeft…

    Lees meer