White paper ITIL®

White paper ITIL®

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management. ITIL® biedt IT-professionals inzichten en handvatten om een stap voorwaarts te maken bij de levering of ondersteuning van IT-diensten.

In 2011 is ITIL® versie 2011 gelanceerd; deze versie bevat alle elementen van versie 3, maar legt meer nadruk op de waarde van IT voor de business. Ook wordt er meer aandacht besteedt aan praktijkvoorbeelden en case studies, zodat niet alleen de theorie maar vooral de toepassing in het middelpunt staan.

De white paper ITIL® bevat onder andere:

  • ITIL® Introductie
  • De Servicelevenscyclus van ITIL®
  • Service-ontwerp, Servicetransitie en Serviceproductie
  • Continue Serviceverbetering
  • Service Automatisering
  • Change Management, Incident Management en Problem Management
  • De waarde van Request Fulfillment

Benieuwd waarom jij niet zonder ITIL® kan? Download nu de whitepaper!

Download White Paper ITIL

Contact

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Chantal Clavan

Operations Manager +31618511049