Zakelijke dienstverlening

De Zakelijke Dienstverlening is een zeer dynamische branche. Organisaties komen vaak in aanraking met kostenbesparingen, margedruk en daarnaast is men steeds op zoek naar nieuwe groeimogelijkheden.

ICT speelt daarbij een cruciale rol. Denk aan het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het inrichten van de IT-infrastructuur en 24/7 altijd en overal beschikbaar hebben van informatie.

Promedico-banner
“Tijdens de voorbereidende werkzaamheden zagen we meteen dat de ServiceDesk niet kon werken met Exact Synergy zonder de ITSM oplossing van Pink Elephant.”
Bekijk onze referenties
alle referenties
  • Graficom is een IT-dienstverlener die werkplek- en serverbeheer levert. Om de interne efficiëntie en dienstverlening aan klanten te verbeteren zocht het bedrijf naar een geschikte oplossing voor IT Service Management. Graficom koos voor Synergy Enterprise ITSM van Pink Elephant.
    lees meer
  • Technetix ontwikkelt en levert breedband technologie aan kabel-tv exploitanten, waaronder Ziggo en UPC. Het bedrijf werd opgericht in 1990 en is actief in Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika en Azië. Technetix wilde de bestaande ERP-omgeving moderniseren en in staat zijn om R&D en sales beter te ondersteunen.
    lees meer
  • VNG International, een volledige dochter van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten, werkt in 30 landen in de wereld aan projecten ter versterking van lokaal bestuur. De organisatie koos voor Synergy om alle projecten beter te kunnen monitoren en via internet totaalinformatie beschikbaar te stellen.
    lees meer
Laad meer
Wie kan mij helpen?
meer medewerkers
  • Geert Gieling
    Solution Sales
    +31(0)6 416 59 831
  • Corne Suikerbuik
    Manager Sales
    +31(0)6 431 65 998
  • Hanny van Vugt
    Manager Sales
    +31(0)6 456 72 393
Laad meer
  • 23
    Mar

    Service Manager Dag 2017

    IT afdelingen krijgen steeds meer te maken met diensten die sneller en vluchtiger geleverd moeten worden en onderhevig zijn aan constante veranderingen. Hoe ga je hier mee om? Moet je nou wel documenteren of juist niet? Ga je voor snelheid of kwaliteit? Hoe zorg je er nou voor dat de steeds sneller veranderende business ondersteund kan worden terwijl continuïteit wel gewaarborgd ...
Scroll