ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot dé “Best Practice” op het gebied van Service Management.
Hieronder vind je de verschillende ITIL® trainingen die Pink Elephant aanbiedt.
Trainingen
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® 4 Foundation – virtueel
ITIL® is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. In deze tijd heeft…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® 4 Foundation – e-learning
De ITIL® 4 Foundation e-learning biedt IT-professionals inzichten en handvatten om een stap voorwaarts te maken bij de…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® 4 Managing Professional – Transition Module
Deze vijfdaagse cursus bereidt u voor op het examen dat leidt tot het ITIL 4 certificaat: Managing Professional…
- Geen categorieLees meer
ITIL® 4 Managing Professional – Transition Module – ILO
Deze training wordt als Instructor Led Online aangeboden en is Engelstalig. Deze vijfdaagse Instructor Led Online (ILO) cursus…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support
De driedaagse Create, Deliver & Support cursus is bedoeld voor IT-medewerkers die verantwoordelijk zijn voor IT-servicemanagement, digitale diensten…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value
Deze cursus is ideaal voor iedereen die een goed inzicht wil krijgen in de verschillende soorten interacties tussen…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT
De ITIL® Specialist – High Velocity IT (HIT) cursus is een van de vijf cursussen die nodig zijn…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve
De driedaagse Direct, Plan en Improve-certificeringscursus biedt IT’ers de praktische vaardigheden om een lerende en verbeterende IT-organisatie te…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® Continual Service Improvement
Het continu verbeteren van de kwaliteit van services is een must voor iedere organisatie. Het bewijst dat je…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® Continual Service Improvement – e-learning
Het continu verbeteren van de kwaliteit van services is een must voor iedere organisatie. Het bewijst dat je…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® Managing Across the Lifecycle
De vijfdaagse training Managing Across the Lifecycle is de afsluitende training van het ITIL® Framework. De training geeft…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® Managing Across the Lifecycle – e-learning
De e-learning Managing Across the Lifecycle is de afsluitende training van het ITIL® Framework. De training geeft een…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® Operational Support and Analysis
De training ITIL® Operational Support and Analysis is een praktijkgerichte module voor organisatie die volgens ITIL werken en…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® Operational Support and Analysis – e-learning
De training ITIL® Operational Support and Analysis is een praktijkgerichte module voor organisatie die volgens ITIL werken en…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® Planning, Protection and Optimization
Continuïteit van services is essentieel voor iedere organisatie. Planning, Protection en Optimization van services zorgen voor continuïteit. Het…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® Planning, Protection and Optimization – e-learning
Continuïteit van services is essentieel voor iedere organisatie. Planning, Protection en Optimization van services zorgen voor continuïteit. Het…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® Practitioner
ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® Release, Control and Validation
De training ITIL® Release, Control and Validation is een module die uitvoering ingaat op de Release Cycle van…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® Release, Control and Validation – e-learning
De training ITIL® Release, Control and Validation is een module die uitvoering ingaat op de Release Cycle van…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® Service Design
Het ontwerpen van services is belangrijk voor organisaties die werken volgens ITIL. Het continu verbeteren van services binnen…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® Service Design – e-learning
Het ontwerpen van services is belangrijk voor organisaties die werken volgens ITIL. Het continu verbeteren van services binnen…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® Service Offerings and Agreements
De training ITIL® Service Offerings and Agreements is een module voor professionals die te maken hebben met (commerciële)…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® Service Offerings and Agreements – e-learning
De training ITIL® Service Offerings and Agreements is een module voor professionals die te maken hebben met (commerciële)…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® Service Operation
De training ITIL Service Operation is een module voor iedereen die wil kennismaken met ITIL Service Operation, de…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® Service Operation e-learning
De training ITIL Service Operation is een module voor iedereen die wil kennismaken met ITIL Service Operation, de…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® Service Strategy
De strategische kant van services binnen de Service Lifecycle mag niet onderschat worden. Aansluiting van IT bij de…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® Service Strategy e-learning
De strategische kant van services binnen de Service Lifecycle mag niet onderschat worden. Aansluiting van IT bij de…
- ITIL®KlassikaalLees meer
ITIL® Service Transition
De training ITIL® Service Transition geeft u praktische richtlijnen hoe u nieuw (of bestaande) service kunt doorvoeren in…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® Service Transition e-learning
De training ITIL® Service Transition geeft u praktische richtlijnen hoe u nieuw (of bestaande) service kunt doorvoeren in…
- E-learningITIL®Lees meer
ITIL® V3 Foundation e-learning
ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op…