Werken bij Pink Elephant

Over Pink Elephant

Pink Elephant is een internationale kennisleider op het gebied van bedrijfsinnovatie en bedrijfsverandering. Met advies- en IT dienstverlening haalt Pink Elephant het beste bij opdrachtgevers naar boven, door de kennis en creativiteit van mensen binnen deze organisaties te vertalen naar concrete resultaten. Sinds de oprichting in 1980 ziet Pink Elephant een

belangrijke synergie tussen bedrijfsdoelstellingen, kennis en ondernemerschap van mensen en de manier waarop IT een belangrijke bijdrage levert om innovatie mogelijk te maken en het onderscheidend vermogen naar de markt te vergroten. Pink Elephant is actief in meer dan 20 landen en levert Enterprise App Services, IT Services en Education Services.

Wereldwijde aanwezigheid

neem contact met ons op

Klaar om met ons samen te werken?

Onze historie
  • 1980

    Oprichting Pink Elephant

    Ontstaan in Delft en groeit uit tot een internationale opleidings- en adviesorganisatie
  • 1994

    Overname door Pink Roccade

    Pink Elephant blijft 10 jaar onder de eigen naam actief onder de vleugels van Pink Roccade
  • 2004

    Pink Elephant als merk van de Nederlandse markt

    Pink Roccade wordt Getronics. De buitenlandse kantoren in onder andere de V.S. en Zuid-Afrika worden verzelfstandigd en behouden de naam Pink Elephant
  • 2008

    Herstart Pink Elephant Nederland

    Focus op opleidingen en adviesdiensten
  • 2011

    Nobel neemt Pink Elephant Nederland over

    Overname betreft ITMS (IT Management Services), SSB-ict (diensten) en Education (opleiding, training en certificeringen van onder andere ITIL en Prince2)
  • 2014

    Nobel wijzigt naam naar Pink Elephant

    IT-leverancier geëvolueerd naar business-consultancy en kennisorganisatie
0

bezoekers

bij het jaarlijkse IT Management Congress van Pink Elephant
0

cursisten

hebben een training bij Pink Elephant gevolgd zoals PRINCE2® en ITIL®
  • 08
    Mar

    The Phoenix Project – a DevOps simulation

    Tegenwoordig wil elke organisatie een concurrentievoordeel creëren, de time-to-market verkorten, het marktaandeel vergroten, de kwaliteit verbeteren en de klanttevredenheid vergroten. Het is mogelijk deze drie doelen te realiseren en tegelijkertijd de productiviteit en de medewerker tevredenheid te vergroten. Aan de hand van de Business Simulatie The Phoenix Project, gebaseerd op het gedachtegoed van DevOps, laten wij u zien hoe DevOps ...
Scroll