ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support

Cursus details

Opleidingstype: Klassikaal
Aantal dagen: 3
Trainingskosten: € 1.865

Direct inschrijven Print informatie

Inhoud van de training

De driedaagse Create, Deliver & Support cursus is bedoeld voor IT-medewerkers die verantwoordelijk zijn voor IT-servicemanagement, digitale diensten en de end-to-end ondersteuning en levering. CDS kijkt verder dan de huidige processen van ITIL v3 om meer te weten te komen over het creëren, leveren en ondersteunen van diensten in het nieuwe Service Value System.

In de cursus worden de volgende onderwerpen behandeld:
– Service design
– Software ontwikkeling en beheer
– Deployment management
– Releasemanagement
– Service validatie en testen
– Veranderingen implementeren
– Zorgen voor stakeholder tevredenheid
– Servicedesk
– Incident Management
– Problem Management
– Kennismanagement
– Service Level Management
– Monitoring en eventbeheer

Lees verder Inklappen

Programma

De ITIL® training duurt drie dagen en vindt plaats bij ons op locatie. We beginnen deze training om 09:00 en zorgen voor een fijne ontvangst en een lekkere lunch.
Goed om te weten: Voor deze training is het ITIL® 4 Foundation certificaat verplicht. Om het bijbehorende examen succesvol af te kunnen ronden zullen naast de training dagen nog +/- 6 studie uren benodigd zijn.

Nadat je de inschrijving hebt voltooid, ontvang je van ons een bevestiging van inschrijving. In sommige gevallen kan het zo zijn dat de trainingslocatie wordt gewijzigd. Mocht dit het geval zijn, dan wordt dit uiterlijk twee weken vóór aanvang van de training gecommuniceerd.
Je ontvangt van ons dan ook de definitieve uitnodigingsbrief. Alle kosten voor de lesmaterialen zijn inbegrepen in de prijs. Indien er een lesboek aanwezig is bij je cursus, ontvang je deze op de eerste dag van de training. Het examen vindt standaard paper-based plaats op de laatste dag van de cursus.
Mocht je hier tegenop zien en liever nog wat extra voorbereidingstijd hebben dan bieden wij de mogelijkheid om online examen te doen of je in te schrijven voor één van onze examensessies. Deze vinden altijd de eerste maandag van de maand plaats in Naarden. Let op: hier wordt 75 euro extra voor in rekening gebracht. Mocht je gebruik willen maken van deze service, stuur dan direct na je inschrijving een mail naar opleidingen@pinkelephant.nl waarin je aangeeft in welke examensessie je mee wilt doen en op welke locatie. Hierbij komt de mogelijkheid om direct na afsluiting van de cursus examen te doen te vervallen.
Vragen over de training of de examenprocedure? Bel gerust even: 088-2356600 en vraag naar de afdeling Education.

Lees verder Inklappen

Kostenspecificatie

Omschrijving Kosten
ITIL® 4 Specialist: Trainingskosten + Examen 1.865
Totaal 1.865

Alle Pink Elephant prijzen zijn inclusief lunch, koffie en thee, en exclusief BTW.

Incompany

Incompany training op maat & bij u op locatie.
Niet ieder opleidingsdoel is hetzelfde: leren wordt steeds meer aangepast naar de wensen en behoeften van organisaties en individuen. De inhoud van incompany trainingen kan geheel op de wensen en kennisbehoefte van uw organisatie worden afgestemd.

Voordelen van incompany trainingen

  • De inhoud wordt afgestemd op uw organisatie
  • De onderlinge betrokkenheid en motivatie stijgen aantoonbaar
  • Individuele benadering en ruimte voor persoonlijke vragen
  • Het hele team in één keer op hetzelfde kennisniveau
  • Planning van de training wanneer het u uitkomt
  • Op uw eigen locatie; geen reistijd

Vraag een adviesgesprek aan

Benieuwd wat nu het beste bij u en uw organisatie past? Laat uw gegevens achter en wij nemen contact op met u.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Andere trainingen

Artikelen

  • ITIL® Introductie

    De Information Technology Infrastructure Library (ITIL®) is een gestructureerde aanpak voor het leveren van een gewenste kwaliteit van IT Services.

    Lees meer
  • White paper ITIL®

    ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse…

    Lees meer
  • Request Fulfillment

    Request fulfillment verwerkt service requests (serviceverleningsverzoeken) van de gebruikers. Een service request kan bijvoorbeeld het verzoek zijn om een wachtwoord…

    Lees meer
  • Continue Serviceverbetering

    Het doel van continue serviceverbetering (CSI) is om IT Service continu af te stemmen op de wijzigende en toekomstige behoeften…

    Lees meer

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blog

  • Pink Elephant breidt ITIL® 4 e-learning aanbod uit

    Pink Elephant breidt ITIL® 4 e-learning aanbod uit! Binnenkort zijn de ITIL® 4 vervolgtrainingen ook als e-learning beschikbaar…

Bekijk ons blog

Referenties

  • CSC
  • Old Mutual