ITIL Practitioner

ITIL Practitioner

Cursus details

Opleidingstype: Klassikaal
Aantal dagen: 3
Trainingskosten: € 1.845

Direct inschrijven Print informatie

Trainer

Richard de Boer

is een van onze gecertificeerde trainers

+31882356655
Neem contact op

Inhoud van de training

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management. ITIL® biedt IT-professionals inzichten en handvatten om een stap voorwaarts te maken bij de levering of ondersteuning van IT-diensten.

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

De ITIL® Practitioner Training
ITIL® Practitioner omvat de CSI-aanpak (Continual Service Improvement, CSI) om verbeterinitiatieven te structureren. De ITIL® Practitioner training behandeld daarnaast drie belangrijke aspecten die cruciaal zijn voor het succes van verbeterinitiatieven:
• Verandermanagement (Organizational Change Management)
• Communicatie
• Metingen en metrics
De training ITIL® Practitioner is de volgende stap na ITIL® Foundation voor professionals die reeds de basics (ITIL® Foundation) van IT Service Management(ITSM) hebben geleerd. ITIL® Practitioner is geen vervanging voor bestaande ITIL®-certificeringen, maar is een aanvulling op het bestaande ITIL®-certificeringsprogramma.

Lees verder Inklappen

Programma

De ITIL Practitioner training vindt plaats op twee aangesloten dagen. Twee weken later vindt er een losse examendag plaats, die bestaat uit een examtentraining, gevolgd door het afleggen van het examen.

Kennisdoelstelling
De kennisdoelstelling is om de deelnemer de volgende onderwerpen te laten herkennen, beschrijven en toepassen:
• Hanteren van IT Service Management (ITSM)-concepten die een belangrijke rol spelen bij continue serviceverbetering;
• Toepassen van ITSM-richtlijnen in de praktijk;
• Toepassen van de CSI-aanpak om sturing te geven aan verbeteringen in de organisatie;
• Hanteren van metingen en metrics om continue serviceverbetering te bevorderen;
• Toepassen van verandermanagement ter ondersteuning van continue service verbetering;

Lees verder Inklappen

Kostenspecificatie

Omschrijving Kosten
ITIL Practitioner - Trainingskosten + Examen 1.845
Totaal 1.845

Alle Pink Elephant prijzen zijn inclusief lunch, koffie en thee, en exclusief BTW. Voor BTW vrijgestelde instanties hebben wij de mogelijkheid te factureren tegen een BTW 0% tarief.

Mocht u interesse hebben om te overnachten, dan hebben wij een speciaal hotel arrangement. Neem contact op met een van onze medewerkers voor meer informatie.

Lesplanning

Startdatum Locatie Kosten Inschrijven
donderdag 10 januari 2019 Nieuwegein € 1.845 Inschrijven
dinsdag 5 februari 2019 Amsterdam € 1.845 Inschrijven
maandag 4 maart 2019 € 1.845 Inschrijven
donderdag 11 april 2019 Nieuwegein € 1.845 Inschrijven
maandag 27 mei 2019 Nieuwegein € 1.845 Inschrijven
donderdag 13 juni 2019 Nieuwegein € 1.845 Inschrijven
Bekijk de volledige planning Inklappen

Incompany

Incompany training op maat & bij u op locatie.
Niet ieder opleidingsdoel is hetzelfde: leren wordt steeds meer aangepast naar de wensen en behoeften van organisaties en individuen. De inhoud van incompany trainingen kan geheel op de wensen en kennisbehoefte van uw organisatie worden afgestemd.

Voordelen van incompany trainingen

  • De inhoud wordt afgestemd op uw organisatie
  • De onderlinge betrokkenheid en motivatie stijgen aantoonbaar
  • Individuele benadering en ruimte voor persoonlijke vragen
  • Het hele team in één keer op hetzelfde kennisniveau
  • Planning van de training wanneer het u uitkomt
  • Op uw eigen locatie; geen reistijd

Vraag een adviesgesprek aan

Benieuwd wat nu het beste bij u en uw organisatie past? Laat uw gegevens achter en wij nemen contact op met u.

Andere trainingen

  • ITIL Continual Service Improvement

    Het continu verbeteren van de kwaliteit van services is een must voor iedere organisatie. Het bewijst dat je de gebruikers…

    Lees meer
  • ASL 2 Foundation

    ASL2 Foundation training De Application Services Library (ASL) is een publieke standaard voor de inrichting van Applicatiemanagement. Applicatiemanagement omvat onder…

    Lees meer
  • BISL Foundation

    BISL Foundation De Business Information Services Library (BiSL®) is een publieke standaard voor Business Informatiemanagement: functioneel beheer en informatiemanagement. BiSL…

    Lees meer
  • ITIL Managing Across the Lifecycle

    De vijfdaagse training Managing Across the Lifecycle is de afsluitende training van het ITIL Framework. De training geeft een uitgebreid…

    Lees meer

Artikelen

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blog

  • Best Practice Prediction 2019

    Het einde van het jaar nadert en dit roept de vraag op wat ons te wachten staat in…

Bekijk ons blog

Referenties

  • CSC
  • Old Mutual