Pink Elephant heeft twee professionele Servicedesks die u telefonisch bij uw problemen ondersteunt. Eentje in Naarden en eentje in Maastricht-Airport. Die laatste is voor klanten van Pink Elephant Zuid, het voormalige True Workspace Zuid-Nederland.
Contact met de Servicedesk
Eigen helpdesknummer?
- Veel klanten van Pink hebben een eigen telefoonnummer waarmee ze direct in contact komen met het Pink-team dat de organisatie kent. Dit directe nummer kunt u meestal vinden op het intranet van uw eigen organisatie.
Mailen?
- U kunt ook mailen naar: servicedesk@pinkelephant.nl
- (Dit e-mailadres is onlangs gewijzigd, het was vroeger CSD@pinkelephant.nl. Graag het nieuwe adres gebruiken)
Komt u er niet uit?
- Dan kunt u tijdens kantooruren bellen naar onze receptie: 088 235 66 55. Zij verbinden u dan met de juiste medewerker.
Pink Zuid?
- Klanten van Pink Zuid kunnen bellen met 043 88 000 88 voor de servicedesk in Maastricht-Airport.
Self-service portaal Pink Elephant
Zowel Pink Elephant Naarden als Pink Zuid maken gebruik van Topdesk voor de registratie van meldingen.
Klik hier om naar het self-service portaal van Pink te gaanRemote Support
Wanneer u met een Servicedesk-medewerker van Pink Elephant belt, kan het nodig zijn dat hij of zij even met u ‘meekijkt’ op uw computer. U krijgt dan een code (de ‘Session Key’) van de Servicedesk-medewerker.
InloggenSelf-service Portaal Broad Horizon
Klanten van voormalig True Workspace Amsterdam maken soms nog gebruik van het self-service portaal van Broad Horizon. Hieronder de link. Uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn ongewijzigd.
Klik hier om haar het Self-service portaal van Broad Horizon te gaan