Pink Elephant

Servicedesk

Hoe kunnen we u van dienst zijn?

Pink Elephant Servicedesk Hoe kunnen we u van dienst zijn?

Pink Elephant heeft twee professionele Servicedesks die u telefonisch bij uw problemen ondersteunt. Eentje in Naarden en eentje in Maastricht-Airport. Die laatste is voor klanten van Pink Elephant Zuid, het voormalige True Workspace Zuid-Nederland. Het voormalige DMP, wat nu onderdeel is van Pink Elephant, heeft (nog) een eigen contactnummer en mailadres voor ondersteuning.

Contact met de Servicedesk

Eigen helpdesknummer?

  • Veel klanten van Pink hebben een eigen telefoonnummer waarmee ze direct in contact komen met het Pink-team dat de organisatie kent. Dit directe nummer kunt u meestal vinden op het intranet van uw eigen organisatie.

Pink Elephant

  • U kunt mailen naar: servicedesk@pinkelephant.nl
  • (Dit e-mailadres is onlangs gewijzigd, het was vroeger CSD@pinkelephant.nl. Graag het nieuwe adres gebruiken)

Komt u er niet uit?

  • Dan kunt u tijdens kantooruren bellen naar onze receptie: 088 235 66 55. Zij verbinden u dan met de juiste medewerker.

Pink Zuid

  • Klanten van Pink Zuid¬†kunnen bellen met 043 88 000 88 voor de servicedesk in Maastricht-Airport

Data Management/DMP

  • Klanten van Pink Elephant Data Management/DMP kunnen bellen met 088 3282 610 voor de supportafdeling of mailen naar: support.dm@pink.nl

Self-service portaal Pink Elephant

Zowel Pink Elephant Naarden als Pink Zuid maken gebruik van Topdesk voor de registratie van meldingen.

Klik hier om naar het self-service portaal van Pink te gaan

Remote Support

Wanneer u met een Servicedesk-medewerker van Pink Elephant belt, kan het nodig zijn dat hij of zij even met u ‘meekijkt’ op uw computer. U krijgt dan een code (de ‘Session Key’) van de Servicedesk-medewerker.

Inloggen

Vraag het Pink

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem contact op

Xander Mes

Sales Manager +31627309312

Of kom langs

Pink Elephant Naarden

Gooimeer 18
1411 DE Naarden