Pink Elephant heeft twee professionele helpdesks die u telefonisch bij uw problemen ondersteunt. Eentje in Naarden en eentje in Maastricht-Airport. Die laatste is voor klanten van Pink Elephant Zuid, het voormalige True Workspace Zuid-Nederland.
Contact met de helpdesk
Eigen helpdesknummer?
- Veel klanten van Pink hebben een eigen telefoonnummer waarmee ze direct in contact komen met het Pink-team dat de organisatie kent. Dit directe nummer kunt u meestal vinden op het intranet van uw eigen organisatie.
Mailen?
- U kunt ook mailen naar: csd@pinkelephant.nl
Komt u er niet uit?
- Dan kunt u tijdens kantooruren bellen naar onze receptie: 088 235 66 55. Zij verbinden u dan met de juiste medewerker.
Pink Zuid?
Klanten van Pink Zuid kunnen bellen met 043 88 000 88 voor de servicedesk in Maastricht-Airport.
Remote Support
Wanneer u met een Servicedesk-medewerker van Pink Elephant belt, kan het nodig zijn dat hij of zij even met u ‘meekijkt’ op uw computer. U krijgt dan een code (de ‘Session Key’) van de Servicedesk-medewerker.
InloggenTruecare
De klanten die vroeger door True Workspace (inclusief True Workspace Zuid) werden bediend, houden de komende tijd nog hetzelfde ticketsysteem Truecare. Hieronder de link naar Truecare. Uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn ongewijzigd.
Klik hier om Truecare te openenSelf-service Portaal Broad Horizon
Klanten van voormalig True Workspace Amsterdam maken soms nog gebruik van het delf-service portaal van Broad Horizon. Hieronder de link. Uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn ongewijzigd.
Klik hier om haar het Self-service Portaal van Broad Horizon te gaan