Pink Elephant implementeert Anywhere365

Pink Elephant implementeert Anywhere365

Om de dienstverlening aan haar klanten op nóg verder te verbeteren, gaat Pink Elephant de komende tijd Anywhere365 gebruiken op de servicedesk voor al haar klanten. Eindgebruikers die bellen zullen merken dat de servicedeskmedewerker meteen weet wie er belt en kan gaan beginnen met helpen. Deze kortere gesprekken resulteren in kortere verstoring van het werk en betere service. Anywhere365 is geïntegreerd met servicemanagement tool Topdesk. De uitrol van volgt op een uiterst succesvol afgesloten testfase.

Anywhere365 zal de huidige telefonie-omgeving van Pink Elephant gaan vervangen. Het is een Cloud-gebaseerde omnichannel enterprise communicatieoplossing die de verbinding legt tussen telefonie, chat, social media, bots en dergelijke. Dit maakt mogelijk dat er op termijn via verschillende media contact kan zijn tussen eindgebruiker en servicedesk, bijvoorbeeld via Microsoft Teams en WhatsApp, terwijl dit allemaal bij elkaar wordt opgeslagen in één registratie.

De geïntegreerde opzet van Anywhere365 verschaft Pink Elephant ook betere stuurinformatie waarmee de dienstverlening verbeterd kan worden. Bijvoorbeeld door een capaciteitsplanning op de servicedesk die beter past bij het aantal meldingen door de dag en week heen. Natuurlijk via het kanaal wat de klant kiest.

Voor de servicedeskmedewerkers van Pink Elephant wordt het werk ook leuker, want ze kunnen meteen beginnen met het helpen van de klant. En zijn flexibeler in hun werklocatie.

De implementatie van Anywhere365 voor alle klanten van de servicedesk van Pink Elephant zal plaatsvinden in twee fasen. Op vrijdag 14 oktober is de eerste groep overgegaan. De overige klanten gaan op dinsdag 18 oktober over. In de periode daarna zullen de nieuwe communicatiekanalen worden toegevoegd.

Meer weten? Neem contact op met

Tim de Zwart

Accountmanager +31615458365
Neem contact op

Gerelateerde artikelen