Case

Star-SHL

Case Star-SHL

Star-SHL heeft een geplande ‘technology refresh’ aangegrepen om zijn IT-infrastructuur grotendeels uit te besteden. Door inzet van een infrastructuur die vanuit externe datacenters wordt gehost kan de zorgverlener zijn continuïteit verder waarborgen. Daarnaast zorgt deze uitbesteding ervoor dat Star-SHL altijd met up-to-date technologie werkt. Zodoende wordt de beschikbaarheid verder verhoogd en vormt IT een solide basis voor businessinnovatie. Dat is hard nodig in een voortdurend veranderende markt waarin de concurrentie groot is, zoals de zorgsector. Snelheid, betrouwbaarheid en gemak zijn de eisen die Star-SHL aan zichzelf én zijn vaste IT-partner stelt. Maar bovenal wil de zorgverlener een deskundige sparringpartner.

Als ik naar huis ga, lig ik niet wakker van de continuïteit van onze infrastructuur. We worden goed ontzorgd.

Paul Best Manager I&A, Facilitaire Zaken en Inkoop

Business sturen op snelheid, betrouwbaarheid en gemak

“Naast technologie refresh worden er aan nieuwe oplossingen gewerkt, zoals een app op de smartphone van onze bloedafnamemedewerkers die het proces rondom bloedafname ondersteunt, en track & trace van materialen biedt. Daarnaast zijn we verantwoordelijk voor het hostingpakket van een andere trombosedienst. Dat draait ook in het datacenter van Pink Elephant. Wij vragen onze IT-partner snelheid, betrouwbaarheid en gemak. Tegelijkertijd zijn dat de strategische punten waar we onze business op sturen. Patiënten mogen bovendien verwachten dat hun data veilig zijn bij ons”, zo stelt Best.

Download de complete case

Meer weten? Neem contact op met

Rob van Rinsum

Commercieel directeur +31629528835
Neem contact op

Meer cases Alle cases