case

Carintreggeland

Bekijk de complete case
case Carintreggeland Bekijk de complete case

Pink365 bij Carintreggeland

Carintreggeland is een Twentse zorgverlener die met 4000 medewerkers en 3000 vrijwilligers zorg biedt aan meer dan 5.500 cliënten. Carintreggeland heeft als IT-doelstelling om medewerkers zo te ondersteunen dat zij zich volledig kunnen richten op het op maat aanbieden van zorg aan cliënten. Daarom zijn ze in 2018 een samenwerking met Pink Elephant aangegaan.

In de oude situatie was de informatievoorziening van Carintreggeland niet goed op orde. Het was niet duidelijk welke informatie waar gevonden kon worden, kennis werd gedeeld via losse mailtjes of Excel files en medewerkers moesten 20 verschillende wachtwoorden onthouden voor alle verschillende programma’s en applicaties. Hierdoor waren medewerkers veel tijd kwijt aan administratie.

Tijd die nodig is voor administratie kan niet besteed worden aan het verlenen van zorg. Er was behoefte aan één plek van waaruit medewerkers alles kunnen vinden om hun werk te doen en informatie kunnen delen met de juiste collega’s.

Bekijk de volledige case

‘Met het portaal van Pink365 is de administratieve belasting van onze medewerkers stevig gedaald. Dat betekent dat we meer tijd hebben om zorg te verlenen, en daar gaat het uiteindelijk om.’

Joost Heres Projectleider Portaal | Carintreggeland

De oplossing bleek Pink365: de schaalbare en persoonlijke werkplek van Pink Elephant, gebaseerd op Microsoft technologie. Het belangrijkste verschil voor de medewerkers van Carintreggeland zit aan de voorkant: het nieuwe medewerkersportaal dat Pink Elephant heeft gerealiseerd. De naam van dit nieuwe portaal is “JEP” wat staat voor Jouw Eigen Portaal.

Via JEP heeft men overal en vanaf elk device toegang tot nieuws, collega’s, documenten, mail, agenda en alle applicaties. Ook kunnen ze veilig bestanden delen met de juiste personen of groepen. Door JEP kunnen de medewerkers van Carintreggeland efficiënter (samen)werken. Daardoor is er minder administratieve last, en uiteindelijk meer handen aan het bed.

Lees meer over Pink365

Meer weten? Neem contact op met

Harry Veerman

Key Account Manager +31643378561
Neem contact op

Meer cases Alle cases

  • Starbucks pink

    Starbucks

    Dankzij een overzichtelijk trainingsportaal en hogere kwaliteit trainingen is onze productiviteit verhoogd.

    Lees meer
  • cordaan4800x960

    Cordaan

    Zorginstelling Cordaan heeft naast de verantwoordelijkheid voor de IT-infrastructuur ook alle hardware…

    Lees meer
  • KNLTB

    KNLTB

    De Office 365 Adoptietrainingen bij KNLTB hebben er voor gezorgd dat er…

    Lees meer
  • VDL

    Vanderlande

    ITIL zorgt ervoor dat Vanderlande wereldwijd dezelfde taal spreekt..

    Lees meer