case

Carintreggeland

Bekijk de complete case
case Carintreggeland Bekijk de complete case

Pink365 bij Carintreggeland

Carintreggeland is een Twentse zorgverlener die met 4000 medewerkers en 3000 vrijwilligers zorg biedt aan meer dan 5.500 cliënten. Carintreggeland heeft als IT-doelstelling om medewerkers zo te ondersteunen dat zij zich volledig kunnen richten op het op maat aanbieden van zorg aan cliënten. Daarom zijn ze in 2018 een samenwerking met Pink Elephant aangegaan.

In de oude situatie was de informatievoorziening van Carintreggeland niet goed op orde. Het was niet duidelijk welke informatie waar gevonden kon worden, kennis werd gedeeld via losse mailtjes of Excel files en medewerkers moesten 20 verschillende wachtwoorden onthouden voor alle verschillende programma’s en applicaties. Hierdoor waren medewerkers veel tijd kwijt aan administratie.

Tijd die nodig is voor administratie kan niet besteed worden aan het verlenen van zorg. Er was behoefte aan één plek van waaruit medewerkers alles kunnen vinden om hun werk te doen en informatie kunnen delen met de juiste collega’s.

Bekijk de volledige case

‘Met het portaal van Pink365 is de administratieve belasting van onze medewerkers stevig gedaald. Dat betekent dat we meer tijd hebben om zorg te verlenen, en daar gaat het uiteindelijk om.’

Joost Heres Projectleider Portaal | Carintreggeland

De oplossing bleek Pink365: de schaalbare en persoonlijke werkplek van Pink Elephant, gebaseerd op Microsoft technologie. Het belangrijkste verschil voor de medewerkers van Carintreggeland zit aan de voorkant: het nieuwe medewerkersportaal dat Pink Elephant heeft gerealiseerd. De naam van dit nieuwe portaal is “JEP” wat staat voor Jouw Eigen Portaal.

Via JEP heeft men overal en vanaf elk device toegang tot nieuws, collega’s, documenten, mail, agenda en alle applicaties. Ook kunnen ze veilig bestanden delen met de juiste personen of groepen. Door JEP kunnen de medewerkers van Carintreggeland efficiënter (samen)werken. Daardoor is er minder administratieve last, en uiteindelijk meer handen aan het bed.

Lees meer over Pink365

Meer weten? Neem contact op met

Harry Veerman

Key Account Manager +31643378561
Neem contact op

Meer cases Alle cases

  • Star-MDC

    Star-SHL

    Star-SHL heeft een geplande ‘technology refresh’ aangegrepen om zijn IT-infrastructuur grotendeels uit…

    Lees meer
  • KNLTB

    KNLTB

    De Office365 Adoptietrainingen bij KNLTB ontlasten de IT-afdeling. Lees de Case.

    Lees meer
  • zee oranje nassau

    ONE-Dyas

    Wellicht verwacht je het niet, maar bij de winning van brandstoffen zoals…

    Lees meer
  • foccacia

    Qizini

    Pink Elephant heeft echte vakmensen in dienst. Ik heb genoeg plannen, ideeën…

    Lees meer