DB Telecom optimaliseert interne bedrijfsvoering met CaseNext

DB Telecom levert verscheidene communicatieoplossingen aan haar klanten. Dat doet het bedrijf sinds 1995 met inmiddels ruim 65 specialisten. Om het succes van de organisatie te waarborgen is DB Telecom op zoek gegaan naar een oplossing om haar systemen slimmer en efficiënter te maken zodat deze optimaal functioneren. Die oplossing werd CaseNext ICT van Pink Elephant.

Dennis Beekhuizen, algemeen directeur en oprichter van DB Telecom, licht de keuze voor CaseNext ICT toe: “Als telecomleverancier zien we een verschuiving richting IT-dienstverlening, wegens de toenemende complexiteit van projecten en toename van geavanceerde technologieën. Met CaseNext beschikken we over een geavanceerde contractmodule, CRM-functies, projectmanagement en een ITSM Module die onze ITIL Service Management processen ondersteunt. Zo optimaliseren we onze interne processen en daarmee onze bedrijfsvoering.”

Willem-Jan Kooijmans, Solution Sales bij Pink Elephant, legt uit wat het grote voordeel van CaseNext is voor DB Telecom. “Met de Best Practice oplossing CaseNext ICT komt er een eind aan het gebruik van verschillende applicaties. De totaaloplossing zorgt dat informatie eenduidig beschikbaar is en dat het beheer van het applicatielandschap hiermee eenvoudiger en goedkoper wordt voor DB Telecom. Ze zijn nu klaar voor de toekomst.”

Deel via:
LinkedInTwitterFacebookGoogle+WhatsAppEmail