Data-Management-as-a-Service

DMaaS

Data-Management-as-a-Service DMaaS

Met onze DMP DMaaS-back-updiensten bieden we een breed scala aan oplossingen, variërend van back-up en disaster recovery tot volledige outsourcing. Deze diensten zijn gebouwd op technologieën van marktleiders zoals Commvault, NetApp en Dell EMC. Uniek aan onze benadering is de nabijheid en transparantie; je krijgt ondersteuning vanuit onze eigen datacenters door lokale experts. Dit betekent geen anonieme of moeilijk verstaanbare helpdesks, maar heldere communicatie in jouw eigen taal. Met onze DMaaS dienstverlening kunnen wij u helpen om risicomanagement in te richten, gegevensverlies tegen te gaan en het realiseren van back-up op verschillende manieren die bij uw organisatie past.

DMaaS: 100% transparante dienstverlening

Heb je volledig vertrouwen in je IT-omgeving? Worden essentiële zaken zoals back-up en disaster recovery regelmatig getest? En heb je genoeg tijd en kennis in huis voor deze belangrijke taken? Pink Elephant is de juiste partner om jouw data te beheren, beschermen en beschikbaar te houden.  Iets wat we al jaren doen voor grote en middelgrote ondernemingen.

Wat is DMaaS?

DMaaS, ofwel Data-Management-as-a-Service, is een reeks as-a-service oplossingen op het gebied van onder meer back-up en disaster recovery, archivering, cloudopslag en beheerdiensten. Organisaties die voor DMaaS kiezen, genieten van voordelen zoals:

  • Verhoogde flexibiliteit door het gemakkelijk op- en afschalen van diensten.
  • Minder noodzaak voor specialistische kennis binnen de organisatie.
  • Betaling op basis van gebruik, dus geen grote investeringen vooraf in hardware of software.
  • Verminderde beheerlast binnen de organisatie.

Je kunt profiteren van onze expertise via een scala aan DMaaS-diensten, variërend van back-up en disaster recovery tot volledige uitbesteding via managed services. Deze diensten zijn gebouwd op technologieën van marktleiders zoals Commvault, NetApp en Dell EMC. We opereren vanuit onze eigen datacenters wereldwijd, terwijl je ondersteund wordt door lokale experts. Geen anonieme service met een onpersoonlijke helpdesk, maar een volledig transparante dienstverlening in je eigen taal, waarbij je zelf de controle behoudt.

Altijd een stapje verder gaan

Je IT-omgeving van vandaag is niet dezelfde als die van een tijdje terug en zal ook in de toekomst blijven veranderen. Daarom houden we regelmatig contact. We bespreken de ontwikkelingen, evalueren kritisch en controleren of de afgesproken Service Level Agreement nog steeds past bij je behoeften. We gaan altijd net dat stapje verder. Want eventuele problemen vragen om een oplossing, niet om een kastje en een muur. Daarom zeggen we: Pink Elephant maakt IT persoonlijk; persoonlijke service, diensten die aansluiten op je wensen en de zekerheid van optimale dataprotectie. Dat is hoe we onze DMaaS-diensten hebben vormgegeven. Wil je meer weten over onze as-a-Service dienstverlening? Neem dan contact op via het formulier op deze pagina.

De snelheid van back-up en restore is drastisch verhoogd, mede door de inzet van flash-technologie. We hebben op dat gebied een enorme winst geboekt. Verder kunnen we dankzij het moderne licentiemodel van Commvault een ongelimiteerd aantal VM’s back-uppen, wat zeer kosteneffectief is.

De snelheid van back-up en restore is drastisch verhoogd, mede door de inzet van flash-technologie. We hebben op dat gebied een enorme winst geboekt. Verder kunnen we dankzij het moderne licentiemodel van Commvault een ongelimiteerd aantal VM’s back-uppen, wat zeer kosteneffectief is.
Robert Slagter Projectleider
Bekijk de case

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Armand  Hettinga

Neem contact op met

Armand Hettinga

Accountmanager +31613908113