Heeft u een meertalige gebruikersorganisatie? Is uw organisatie actief in meerdere tijdzones? Of heeft uw eigen servicedesk moeite om 24/7 ondersteuning te bieden? Ons Global Service Center biedt uitkomst.
Service uitbesteden
Met ons Global Service Center bieden we klanten in Nederland en andere landen de mogelijkheid om hun service center diensten volledig of gedeeltelijk uit te besteden op een flexibele manier. In verschillende talen, waaronder Nederlands en Engels, zijn we de eindgebruikers van dienst.
Efficiënt en veilig
We bouwen met het deze service voort op ons trackrecord in service management. We passen dan ook best practices als ITIL en SDI toe. Om de benodigde systemen binnen uw organisatie te ontsluiten passen we efficiënte en veilige tools toe. Dit om ervoor te zorgen dat uw en onze manier van werken naadloos op elkaar aansluiten.
Gecertificeerd
Vanuit Johannesburg, Zuid-Afrika staan onze hooggekwalificeerde, meertalige en gemotiveerde mensen 24 uur per dag, 365 dagen per jaar klaar. Ze bieden ondersteuning in een groot aantal talen en blijven zich certificeren in de nieuwste technieken. Gecombineerd met een uitstekende klantgerichtheid en passie voor het werk, leveren ze ondersteuning van hoge kwaliteit.
Daarom het Global Service Center van Pink Elephant
- Flexibele oplossing voor uw capaciteitsvraagstuk
- We werken volgens best practices
- Gecertificeerde, meertalige medewerkers
Ons Global Service Center biedt uitkomst
Heeft u een meertalige gebruikersorganisatie? Is uw organisatie actief in meerdere tijdzones? Of heeft uw eigen servicedesk moeite om 24/7 ondersteuning te bieden? Ons Global Service Center biedt uitkomst.
